Efter at have gjort Marina ked af det prøver Tom at hjælpe mere til derhjemme. Sarah og Denise er bekymrede for, om deres søn, Kelvin, bliver korrumperet, da han beslutter, at han vil lære alt om onkel Connors virksomhed.