Dødelig babydrøm
De pårørende til Frank er mødt op i retten for at møde de tiltalte i sagen. I skranken afviser Maibrit køligt at stå bag mordkomplottet på faren til sin baby. Kan det virkelig passe, at en kvindes drøm om moderskab skulle blive Franks endeligt?