Giv lyd, Frank
En sommerdag i 2022 forsvinder den 40-årige Frank Dan Nørgaard Jørgensen. Hans kæreste Rikke venter ham om aftenen til en date-night. Men Frank dukker aldrig op. Et natligt besøg vender dog op og ned på alting.