Viser sig at være efterlyst
Grænsepolitibetjent Joachim skal anholde en mand, der er mistænkt for en alvorlig våbenforbrydelse, og som er ved at lande. Samtidig tjekker Claes en fyr, der viser sig at være eftersøgt.