The One Where the Sun Comes Out
Reddick, Boseman & Lockhart bliver af ChumHum bedt om at hyre en specialist, advokaten Brenda DeCarlo, som skal undersøge, om der er tale om ureglementeret adfærd eller problemer med arbejdskulturen i firmaet. Diana betvivler modstandsgruppens taktik.