King Kong
Parker køber sit første Klondike-claim nogensinde, men får et ubehageligt chok, når han tester det. Todd bruger kemisk opfindsomhed til at bryde en blok, der står i vejen for ham, og Tony mister næsten et besætningsmedlem.