The Father, The Son & The Holy Roller
Parker åbner et helt nyt snit, men hans besætning sidder fast i mudderet. Todd forsøger at få Hunter tilbage på holdet for at samle en ny vaskeplanke, og Tony har sat sig op i åen uden en pram.