On All Fours
På grund af presset fra Hannahs heftige redaktør og en truende deadline, bliver hendes mentale helbred sat på prøve. Adam har et første skænderi med sin nye kæreste. Marnie tager et foruroligende skridt i retning af at realisere sin drøm.