Bad Friend
Mens hun laver en freelance-opgave for at komme ud af sin vante gænge, bliver Hannah venner med narkomanen nedenunder og fester hårdt med Elijah, som afslører en eksplosiv hemmelighed. Imens løber Marnie ind i kunstneren Booth Jonathan.