The Squire Street Haunting
Jason Hawes' datter, Satori Hawes, opfordrer holdet til at hjælpe med en sag, som hun ikke kan knække i Franklin, MA. En familie kæmper med en ukendt enhed i deres historiske hjem og frygter, at aktiviteten er knyttet til hekseri.