A Legendary Haunting
Jason, Steve og Dave arbejder sammen med en paranormal paramediciner på en sag i Halifax, VA, der har mere aktivitet end han nogensinde har oplevet. Undersøgelsen bliver vendt på hovedet, efter at en tegning bliver lavet af en kvindelig apparation.