Lizzie Borden House
Zak, Nick og Aaron ser nærmere på The Lizzie Borden House, hvor de afslører sandheden bag de øksemord, der fandt sted for over hundrede år siden. Det hele tager dog en drastisk drejning, da Nick og Zack overvældes af en ukendt vrede.