Mizpah Hotel
Zak, Nick og Aaron tager til Tonapah i Nevada for at vende tilbage til et af deres første jobs og udforske det morbide Mizpah Hotel. De bliver alle chokerede, da en gammel elevator pludselig begynder at åbne og lukke dørene.