The Joshua Tree Inn
Zak og besætningen tjekker ind i ørkenmotellet, hvor countryrock-pioneren Gram Parsons døde i 1973. Fyrene er midt i en frygtindgydende nat, da de undersøger den intelligente og til tider ondsindede paranormale energi, der gennemsyrer ejendommen.