Disturbed in Wickenburg
Besætningen vender tilbage til Vulture City, efter at deltagerne på en paranormal konference blev negativt påvirket af en mørk energi i den engang blomstrende mineby. Zak erfarer, at aktiv minedrift på stedet muligvis har udløst et gammelt onde.