Pasadena Ritual House
Besætningen undersøger Pasadena, CA, hjemsted for en selvudråbt satanist. En seance foretaget inde i det historiske victorianske hus afslører, at en umenneskelig tilstedeværelse har knyttet sig til Aaron og forsøger at kommunikere med ham.