Albion Castle
Holdet er taget til San Fransisco, hvor de undersøger et mystisk slot, der efter sigende er hjemsøgt af et kvindeligt spøgelse. De nuværende ejere hævder, at hvert eneste hjørne af bygningen emmer af paranormal aktivitet.