Terror in Fontana
Zak og de andre rejser til Fontana i Californien, hvor de ser nærmere på et forstadshus. Familien hævder, at de bliver terroriseret af en dæmon og holdet chokeres, da de modtager en besked gennem et stykke legetøj.