Westerfeld House
Zak og de andre tager til San Fransisco, hvor de undersøger de historiske Westerfeld House, hvor sataniske ritualer blev udført af den okkulte filmskaber Kenneth Anger og grundlæggeren af Church of Satan, Anton LaVey.