Toke nærmer sig lidt af et skråplan, da han siger ja til at hjælpe Hamzas lyssky bror, Jamal. Pludselig får Toke dog helt andre problemer og må forsøge at fixe dem med Jamals datter, Marwa, på slæb. Imens er Hamza travlt optaget med Uma.