Tokes personlige træner, Karina, inviterer ham med sig hjem for at fixe en lampe, og Toke griber straks chancen for, at det måske kan blive til mere end det. Samtidig på hotellet får Uma overtalt Hamza til at drikke et glas vin med hende.