Bianca og Pernilla kan ikke blive enige om, hvem der skal have hundene Sammy og Dino. Bianca medvirker i et afsnit af ’Sofias Engle’ og det bliver følelsesladet, da hun møder Kimberley, der har en spiseforstyrrelse.