Nicke og Nilla gør comeback. Imens forsøger Pernilla at hjælpe børnene med lektierne, men det går ikke helt problemfrit og hun chokeres, da hun finder ud af, at Tyskland rent faktisk ikke vandt 2. verdenskrig.