Jocke tager Danjal med for at finde det perfekte gulvtæppe til sit walk-in closet. Men Danjal er nu mere interesseret i at drikke kaffe. Bagefter kører vennerne til Sälen på en rejse, der bliver ekstrem vanskelig for dem alle.