Jocke, Jonna og Danjal tager til Stockholm for at deltage i en stor gallapremiere på Ghost Hunt-serien. Jocke og Jonna er overvældede, men især Jocke er nervøs for at tale med publikum, så han tager sig en ekstra drink.