Julia føler sig svigtet. Elin og Bettina får en helt særlig magt inden den sidste temafest løber af stablen og Dennis M og Nina kommer på en romantisk date. Og så er det ellers blevet tid til at sige farvel til villaen og fantastiske Brasilien.