Sara og Haidar har fået stærke følelser for hinanden, men da en af de andre piger tvinges til at pakke kufferten, bliver der smidt en overraskende kærlighedserklæring på bordet. Sandheden kommer frem og det falder ikke i god jord hos Sara.