Emil og Edwin skal klippes og imens taler de om en fælles interesse: Amanda. Ida er deprimeret og gruppen begynder at blive træt af, at hun hiver stemningen ned. Det fører til en hård konfrontation mellem Ida, Ewelina og Jasmina.