Shanice føler sig splittet og gamle følelser blusser op mellem Amanda og Edwin, men Amanda vil ikke såre Nora. De andre stiller spørgsmål til Edwin i løbet af aftenen og hans loyalitet over for Amanda bliver sat på prøve.