Hemmeligheder på havets bund
Efter Den kolde krig lukkes det nyligt frigjorte Estland op for omverdenen. M/S Estonia bliver en livslinje mellem øst og vest. Vestlige efterretningstjenester begynder deres jagt på militære hemmeligheder i det tidligere Sovjetunionen.