Motherf*cker
Drama forsøger at få Andrew Dice Clay til at vende tilbage til sit show. I forsøget på at rette op på sit rygte går Vince med til at lave et interview med Vanity Fair, mens Ari er til et akavet forretningsmøde med Dana Gordon.