Whitmer Thomas: The Golden One
Komikeren Whitmer Thomas debuterer på HBO med denne specialoptræden, hvor han byder på sin meget personlige standup og sine egne sange. Optaget foran publikum på den ikoniske Flora-Bama Lounge på golfkysten.