Puddelpatruljen
Scoobys drøm går i opfyldelse, da vennerne besøger optagelserne af hans yndlings-tvserie, hvor han møder sin store kærlighed, der har hovedrollen i serien. Men de støder også på et rigtigt mysterium på filmsettet.