Ind i Madcaps gab
Daphne indvilliger i at holde øje med hendes vens barn,Wayne, og overbeviser Fred til at tage en aften fri fra mysterier for at gå til promenadens forlystelsespark. Uden hendes viden, bliver parken imidlertid hjemsøgt af en satanisk klovn, Madcap.