Der er uro forude, da huskyen Hurricane møder den letbevægelige lurcherhvalp Peaches. Imens har spanielen Lottie gjort sig fortjent til ros for sit mod, efter at hun undslap en hundeopdrætter. Bliver Raksha hendes veninde i Woodgreen?