Det døve forældrepar Hannah og Craig og deres skælmske drenge Oliver og Felix finder den rette hund i skikkelse af cockapoo-hvalpen Percy. En utrættelig patterdale-terrier møder en golden retriver med hjertesorg. Men holder kærligheden?