Prinsen og den uregerlige gæst
Prins Ivandoe skal eskortere sin forkælede fætter Dudley til en opdragelsesskole. Desværre har den uregerlige Dudley dårlig indflydelse på Ivandoe, så forstanderinden på skolen, Posy Poppins, beslutter sig for at opdrage på dem begge to.