Prinsen og den Ækle Ælling
En hætteklædt fremmed fra prins Ivandoes fortid søger hævn ved at forsøge at ødelægge Ivandoes perfekte fyrstelige udseende. Bert forpurrer gentagende gange hans forsøg, så den hætteklædte fremmede kidnapper Bert og fører ham til sin hule.