E.B. Was Left Out
Swearengen fortæller Alma, at hendes tidligere lærer er ansat af Pinkertons, som blev hyret af hendes afdøde mands familie. Hun har svært ved at tro på ham. Bullock besøger Alma, og det ikke går stille for sig. Hendes potentielle graviditet bekymrer dem.