A Lie Agreed Upon, Part II
Al Swearengen slikker sine sår efter slåskampen med Bullock. Bullock og Alma diskuterer deres fremtid, og hun er chokeret over hans ultimatum om at forlade lejren straks, eller blive og holde op med at se hinanden.