Er der en sammenhæng mellem den fireårige pige Heidis forsvinden og den dom, som stedfaren har fået for at banke sin egen søn, Brian? Brian, der aldrig har talt med sin far, opsøger ham for at få svar på, hvordan Heidi forsvandt.