I 1979 forsvinder Heidi på fire år fra sit hjem i Kolding. 43 år efter er sagen endnu uopklaret, og flere betegner den som ”Danmarks Madeleine McCann-sag”. Men hvordan forsvandt Heidi og hvad er der blevet af hende?