PIBE
Dave tager til møde om en pladekontrakt og havner i studiet med Justin Bieber og Benny Blanco. Efter Dave er blevet inviteret til sin første fest i Hollywood, omgås han med Kourtney Kardashian, mens Ally og Elz må klare sig selv.