Hype Man
Dave får mulighed for at varme op for en stor rapper, men han er ængstelig og får en identitetskrise. Da Dave beder GaTa om at være hans backupsanger, må GaTa konfrontere minder fra sin fortid og afsløre sin største hemmelighed for sine nye venner.