No Dad
Paul og Ally er glade for, at familiens ørkenrotte Sprout langt om længe er død, men at forklare tab til Luke og Ava er vanskeligere, end de havde ventet, da sorgen viser sig på gådefulde måder, hvilket får familien til at køre af sporet.