No Places
Da Lukes forældre vil have en aften sammen, og Allys far efter mange års manglende kontakt dukker uanmeldt op, får det Paul og Ally til at genoverveje deres håb og drømme på vegne af Luke og Ava og erkende, hvor langt de vil gå for deres børns skyld.