The Spoiler Alert Segmentation
Et skænderi mellem Leonard og Sheldon får Leonard til endelig at flytte ind hos Penny – uden at tænke over, hvordan det vil påvirke Penny og Amys boligsituation. Raj passer mrs. Wolowitz, mens Howard er væk.