The Consummation Deviation
Sheldon prøver at komme tæt på Amys far. Da Howard lokker mr. Fowler væk med trylletricks, har Sheldon intet andet valg end at være sammen med mrs. Fowler. Imens prøver Raj og Anu at komme fysisk tæt på hinanden.