Drømmetid
Efter gentagne mareridt der påvirker Bens søvn, nægter Ben stadig at dele sine oplevelser med Max og Gwen. Da de indser at det er Zombozo der står bag, må Ben acceptere Max og Gwens hjælp, for at slippe ud af pinslerne.