Skøre dyr
Ben falder over en sød kat-hund-kanin hybrid, som han døber 'hundkatin'. I sin iver efter et kæledyr han ikke er allergisk over for, smugler Ben dyret med ind i Rustbunken. Han får sin sag for da Dr. Animos hundkatin pludselig vender sig mod ham.